Eli kissat, koirat ja villakoirat sohvan alla :)
Minulla on kotona kolme kissaa. Kaksi niistä olivat tottuneet maalla ulkoilemaan päivittäin, mutta ovat onneksi tottuneet aika kivasti sisäkissoiksi.
Ann-Elisabeth's Helmi
Pyhä Birma
s. 2005
sininaamiotyttö
Unelman täyttymys rotukissasta :) Näyttelykissaksi siitä ei oikein ollut luonteensa takia, mutta muutamia kertoja käytiin kuitenkin. Kerran Helmi sai yhden pennun joka sekään ei kovasta yrityksestä huolimatta elänyt yli kaksiviikkoiseksi. Ihana Alma-vauva :( Se oli tosi surullista.
Helmi taitaa olla mun lempikissa. Se on kiva luonteeltaan ja eniten se "mun" kissa. Se on kiva kun se tykkää vaan musta :)
Veera
Maatiainen
s. 2000
Kilpparityttö
Veera on meidän talon vanhus. Mentiin kokeilemaan yhtä hevosta. No hevonen ei ollut se mitä haettiin, mutta varsin suloinen kissanpentu lähti silti mukaan siltä reissulta.
Aluksi Veera tuli tallikissaksi, mutta koska muut kissat kiusasivat sitä, niin Veera muutti mun luokse.
Kolmet pennut saanut ihana mummeli.
Onni
Maatiainen
s. ehkä 2007 :)
mustavalkoinen leikattu kolli
Onni on iso iso kissa ja villiveikari. Tästä epäilin ettei energisen luonteensa takia sovellu sisäkissaksi, mutta onneksi annoin sille mahdollisuuden, koska hyvin se on pärjännyt. Oletan että se luulee olevansa koira...
Lenni-Kalle
marsuystävä lähti marsujen taivaaseen keväällä 2012 :(
Emma-Noora
Labradorinnoutaja
s. 2005
ruskea narttu
Emma tuli sijoituspentuna ja teki yhdet pennut kasvattajansa luona ja lisäksi vuosi sitten rakkauslapset Ukko-bokserin kanssa :)
Emma on herkkä ja helposti loukkaantuva haukkuja. Ensimmäinen oma koirani ja varsinainen persoona :)
Mouldhill's Be There "Iisa"
Labradorinnoitaja
s. 2006 k.2013
keltainen narttu
Iisakin tuli Emman lailla sijoituspentuna, mutta ei tehnyt kasvattajalleen koskaan pentuja. Iisa viihtyy näyttelyissä ja onkin pärjännyt hyvin, mutta on varsin moniallerginen. Allergialääkityksen takia ei olla pitkään aikaan käyty näyttelyissä. Iisa on ihanan tavallinen koira. Rohkea ja omaan silmääni maailman kaunein. Iisa osaa hymyillä, sillä on hyvä karva, tosi kaunis pää ja nätit korvat :)
Iisa lähti koirien taivaaseen isoksi tähdeksi ystävänpäivänä 14.2.2013. Vielä me nähdään <3
Tässä Iisa on vähän nuorempana koirana pentutreffeillä :)
Tito
Boxador
s. 2010
Musta uros
Tito on Emmin ja Vesan koira ja Emman lapsi. Virtaa täynnä oleva iso koirakaveri. Melkeinpä sinisenä hohtava pikimusta turkki, lempeä ilme ja kauniit korvat sekä aina iloinen luonne :)







