Pitkä pitkä aika edellisestä kirjoittelusta! Vaikka ei tässä viime aikoina kovin kummoisia ole tapahtunutkaan. JA koska en edelleenkään omista kännykkäkameraa kummoisempaa, niin ei edes kuvapostauksia tule laiteltua.
Olen kyllä saanut vihiä tontuilta mukavasta kuvaavasta joululahjasta... :D Lisäksi kirjoittelen töissä tätä blogia pääosin ja työkoneeni on täynnä estoja milloin minnekin sivustoille, joten kuvien kopsaaminen esim facebookista on mahdotonta...
Tallillakaan en ole juuri montaa kertaa käynyt. Viime viikolla kyllä kävin Ateenalla ratsastamassa ja aika kauan ratsastelinkin! :) Uusilla ratsastushousuilla ja erittäin materiaaliurheilijalle sopivilla vaaleanpunaisilla kukkakuvioisilla kumisaappailla! Lisäksi Ateenalla oli vielä vaaleanpuneinen satulahuopa joten ällöpunainen ilmestys oli valmis! :)
Nyt kun vihdoin on edes pikkukerros lunta maassa (joka kylläkin viimeistään tänään on muuttunut loskaksi), niin koirien kanssa ollaan ulkoiltu paljon metsässä ja möngitty lumessa ja tehty lumipalloja. Huippukivaa :)
Pari viikkoa sitten supersateisena ja ällönä sunnuntaina bongasin netistä mainoksen Hyvinkään koirakylpylästä. Sinne soittoa sitten ja saimme vapaan ajan jo samalle päivälle! Eiku koirat kyytiin ja menoks. Mukaan matkaan lähti äiti ja Emmin Tito. Se olikin huippupaikka! Koirat juoksi kun heikkopäiset ja hyppi kamikaze-loikkia altaan reunalta! :) Sinne mennään kyllä uudestaankin :)
Ni mitäs sit hepparintamalle... Viime viikolla olin torstain ja perjantain Tallinnassa joululahjashoppailemassa ja Tulihan sitä vähän juhlittuakin on board :) Hauska reissu ehdottomasti ja löysin laivan nuuskukaupasta iiihanan uuden hajuveden :)
Viime lauantaina lähdin sitten koirien ja yhden ystäväni kanssa ajelemaan kohti itää ja idän ihanaa Iivaria. Pihaton portilla en kyllä ollut lainkaan varma mikä niistä pörröponeista on edes mun :D Avustuksella löytyi oikein poniinikin :)
Olihan sillä hurjasti karvaa ja tukkakin hurjasti kasvanut. Riistettiin se sieltä hetkeksi kavereiden luota ja hetkisen harjailtiin. Tosi kiva oli nähdä pikku-iivistä! <3
Tällä viikolla maanantaina Vellulla kävi jälleen osteopaatti. Pienia jumeja löytyi lavoista, mutta ei mitään suurempaa. Eilen kävin taluttelemassa molempia vuorotellen kun Emmi ratsasti. Hepat näyttivät hyvältä vaikka lumien valuminen maneesin katolta vähän jännittikin.. :)
Maanantaina taas pitkästä aikaa Vellu traikkuun ja kohti Takkulaa ja Håkkusta :) Ensin viikonloppuna olis vuorossa uusintaklippauskierros Vällyllä. On tuo karva taas päässyt pidemmäksi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti