Tulin siis töistä, lenkkeilin koirien kanssa ja lähdin tallille tarkoituksena maasta käsin hieman liikuttaa hevosia. Ateenalla oli eilen vapaata, mutta Vellun oli ajatus vain hieman palautella itseään viikonlopun valmennusten jäljiltä.
Ensiksi laitoin Ateenalle suojat ja lähdin liinan kanssa ympyrätarhaan, eli pyöreälle juoksutuskentälle vai mikä sen nimi nyt onkaan? :D
Pihalla jotkut hevoset hillui ja kentälläkin jollain oli melkoista hilluhuumoria, mutta Ateena ei oikeastaan välittänyt niistä. Juoksutus meni oikeastaan ihan hyvin. Vähän Ateenamaista pörhöilyä, mutta ihan nätisti se ravaili.
Mun oli tarkoitus ottaa muutama kuva hevosista ulkona, mutta ihan liian pimeäähän siellä oli...
![]() |
| Ateena iltaheinillä :) |
Se ei tarvii just osteopaattia, nimittäin selkänikamat on irroiteltu ihan herran omasta toimesta... ;D
Lopuksi Vellukin meni sitten ihan rauhallista rentoa ravia ja käyntiä. No hilluminen on välillä ihan terveellistä kropalle ja varsinkin hepan pääkopalle.
![]() |
| Vellukin jo rauhoittuneena ;) |
Iivarin kanssa mentiin sitten kentälle kun se oli jo tyhjä. Iivari ei hillunut, mutta ei ollut laiskakaan. Se ravaili ja laukkaili ihan kiltisti ja joka välissä söi lunta.
Se on ainoa mun tuntema hevonen, joka on niin ihastunut lumen syömiseen. Se nimittäin tekee sitä jokaisessa mahdollisessa välissä. Ei se sitä taida ihan janoonsakaan tehdä kun kuitenkin vesi häviää karsinastakin ja se oli juonut ennen juoksutustakin. Ehkä lumi on vaan hyvää... :)
![]() |
| Pörrölapsi <3 |
![]() |
| Iivi just ja just näkyy :) |
![]() |
| Emma 8v <3 |
Emmalle:
Tänään vuoden vanhempi
kuinka nopeaan vuodet menee
mutta viisautta toivottavasti tulee
ei se ikä vaan sisältö sinussa
vuodet parantaa ystäväni,rakas
toivon parasta tulevalle ajalle.
![]() |
| Lahjaksi saatu Hippoeläin |
![]() |
| Hippoeläimen kanssa iltalenkillä |
Hei hei ja palataan :)







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti