maanantai 14. tammikuuta 2013

Sannin heppapäivä ja Emma 8v!

Tänään mulla oli heppapäivä, kun Emmillä taas oli vapaapäivä.

Tulin siis töistä, lenkkeilin koirien kanssa ja lähdin tallille tarkoituksena maasta käsin hieman liikuttaa hevosia. Ateenalla oli eilen vapaata, mutta Vellun oli ajatus vain hieman palautella itseään viikonlopun valmennusten jäljiltä.

Ensiksi laitoin Ateenalle suojat ja lähdin liinan kanssa ympyrätarhaan, eli pyöreälle juoksutuskentälle vai mikä sen nimi nyt onkaan? :D
Pihalla jotkut hevoset hillui ja kentälläkin jollain oli melkoista hilluhuumoria, mutta Ateena ei oikeastaan välittänyt niistä. Juoksutus meni oikeastaan ihan hyvin. Vähän Ateenamaista pörhöilyä, mutta ihan nätisti se ravaili.

Mun oli tarkoitus ottaa muutama kuva hevosista ulkona, mutta ihan liian pimeäähän siellä oli...

Ateena iltaheinillä :)
Seuraavaksi oli Vellun vuoro. Ai että se olikin ihan hullu! Ja mä kun ajattelin että se on varmaan rauhallinen viikonlopun jäljiltä, mutta kissan viikset ollut! :D Se vinkui, hillui, loikki, pukitteli, hyppi tasajalkaa, hyppi pystyyn ja mitä vielä. Puhisi ja niisti nenäänsä. Kerran se jopa vauhdista vaihtoi suuntaa siten, että juoksutusliina jäi sen kaulan väärälle puolelle, eli ympyrän ulkopuolelle... Jippii. Siinä sitten hyssyttelin ja odottelin että koskakohan se aikoo pysähtyä. Onneksi aika äkkiä kuitenkin :)

Se ei tarvii just osteopaattia, nimittäin selkänikamat on irroiteltu ihan herran omasta toimesta... ;D
Lopuksi Vellukin meni sitten ihan rauhallista rentoa ravia ja käyntiä. No hilluminen on välillä ihan terveellistä kropalle ja varsinkin hepan pääkopalle.

Vellukin jo rauhoittuneena ;)
Viimeisenä vuorossa oli sitten poni-Iivari. Ryöstin sen syömästä iltaruokiaan ja innostus ei ollut ihan käsin kosketeltavaa... :)
Iivarin kanssa mentiin sitten kentälle kun se oli jo tyhjä. Iivari ei hillunut, mutta ei ollut laiskakaan. Se ravaili ja laukkaili ihan kiltisti ja joka välissä söi lunta.
Se on ainoa mun tuntema hevonen, joka on niin ihastunut lumen syömiseen. Se nimittäin tekee sitä jokaisessa mahdollisessa välissä. Ei se sitä taida ihan janoonsakaan tehdä kun kuitenkin vesi häviää karsinastakin ja se oli juonut ennen juoksutustakin. Ehkä lumi on vaan hyvää... :)

Pörrölapsi <3
Iivi just ja just näkyy :)
Niin ja rakas koiralapseni Emma täyttää tänään 8 vuotta! Onnea Emma <3 Emma sai synttärilahjaksi istua autossa etupenkillä, herkutella kanafileillä ja puruluilla. Lisäksi se sai uuden lelun. Nyt on synttärit juhlittu ja nukkumista täytyis alkaa suunnittelemaan.
Emma 8v <3

Emmalle:

Tänään vuoden vanhempi
kuinka nopeaan vuodet menee 

mutta viisautta toivottavasti tulee
ei se ikä vaan sisältö sinussa
vuodet parantaa ystäväni,rakas
toivon parasta tulevalle ajalle.


Lahjaksi saatu Hippoeläin
Hippoeläimen kanssa iltalenkillä
Mulla ja kaverillani alkaa kirpparipöydän vuokra-aika torstaina ja pitäis nyt pika-pikaa saada myytävät vaatteet johonkin kuosiin ja hinnoiteltua. Sain tänään tulostettua hintalappuja. Se taitaakin sitten olla ainoa asia, jonka saan tehtyä tänään projekti kirpparin eteen.

Hei hei ja palataan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti