"Hiekan seasta löydän tänäänkin hiukan kultaa."
Minäpä olen tänään ollut ensimmäisessä virallisessa vakituisessa työpaikassani tänään tasan yhden vuoden! Jipii :) Täällä mä olen siistissä sisähommassa ja rehellisesti mielenkiintoisessa työssä mieluusti vaikka eläkepäiviin asti, heh :)
Enpä olis uskonut opiskeluaikana että voin saada näinkin paljon ihan opintoja vastaavan työn. Eikä sillä ettei uusista kavereista ja suhteista ulkomailla voisi joskus olla hyötyäkin.
No tän työvuosipäivän kunniaksi leivoin eilen illalla porkkanakakun. Siitä tuli ihan hyvä, vaikka itse sanonkin :)
Eilen oli siis Vellulla ja Ateenalla hammashuoltopäivä. Edellisestä raspauksesta oli nyt mennyt vähän reilun 6kk ja piikkejähän niillä oli molemmilla. Ei isoja mutta teräviä. Eli tuo 6kk väli tuntuu olevan näille ainakin tällä hetkellä ihan maksimi. Toista se oli entisaikaan kun Partialla pystyi pitämään raspausvälin ainakin vuoden mittaisena ja näitä saa olla raspailemassa joka välissä :)
Ateena on jopa syönyt viime aikoina ihan hyvin, kun normaalisti se on alkanut heti syömään huonosti, (tai ainahan se syö herkästi huonosti), jos hampaissa on ollut vikaa. Näinköhän se Vellu pukitteli noiden piikkien takia...??
Vellu siinä möllötti raspauksen takia taju kankaalla ni pistettiin sitten klippauskone hyrräämään ja ajeltiin pikkuvälly nakupelleksi :D Sen verran lyhyt karva sillä vielä oli ettei klippausrajoja paljon näkynyt, mutta jospa se nyt kuivuisi harjoituksien jälkeen vielä nopeammin. Me kuitenkin käydään melko paljon valmentautumassa trailerin kanssa ni on myös kiva ettei tarvi kotiin kuljettaessa kyydittää aivan likomärkää ja hikistä hevosta.
Tänään hepoilla vaan pikkukävelyä ja huomenna Vellu lähtee hyppäämään uuden valmentajan silmien alle. :)
"Unohtamalla eilisen murheet, tietämättä huomisen huolista, teet tämänkin päivän helpommaksi elää."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti