"Ajattele myönteisesti.
Mitä pahemmat ajat, sitä leveämpi hymy!"
Eilen lähdetiin Vellun, Puksun ja Lauran kanssa kohti Takkulaa ja Håkkuksen valmennusta ja ihan pikkusen vastusti tuo lähtö... Hommahan lähti siitä kun käytiin laittamassa traikkuun valo päälle ja hetken kuluttua se oli sammunut.
No ajateltiin et siitä paloi lamppu ja äiti lähetettiin äkkiä ostamaan uus. Tässä välissä tyrkättiin hepat kyytiin. Sitten ykskaks huomattiin et hittolainen, trailerista puuttuu valo myös varustekaapista ja vasemmalta puolelta takavalo. No tässä sitte heräs epäily sulakkeen hajoamisesta. No eiku siinä sitten tutkimaan että missä ne sulakkeet on, lukemaan ohjekirjaa et mikähän sulake tässä voisi olla kyseessä ja äiti ostamaan lopulta uusia sulakkeita... Huhhuh. Ammattilaiset taas asialla :D
Lopulta päästiin lähtemään ilman trailerin sisävaloa, kun selvisi että sulake hajoaa kun sisävalon laittaa päälle ja oltiin jo ihan reilusti myöhässä. Tänään sitten ystävämme traileri meni vähän sähkötutkimuksiin :D
Oltiin perillä just tasalta kun tunnin piti alkaa. No pikapikaa ponit kuntoon ja maneesille. Onneksi kyseessä oli viimeinen tunti ja Håkkuksella ei ollut kiire niin tuntia vähän venytettiin. Huippujuttu :)
Tunnilla tehtiin paljon väistöjä. Vellu vaikutti pikkusen väsyneeltä varmaan sunnuntain kisojen jäljiltä, mutta näytti hyvältä ja kuulema tuntuikin ihan hyvältä. Aika kuuma tuli molemmille hevosille ja varmaan ratsastajillekin. :)
Tänään on vuorossa heppojen raspauspäivä joten tänään ja huomenna vuorossa vaan pikkukävelyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti