"Hyvin usein voittajat ovat häviäjiä, jotka ovat päättäneet yrittää vielä kerran."
Nyt on niin pitkä aika kirjoittelussa, etten kykene edes muistamaan kaikkea. No onneksi ei tarvitsekaan... :) Vettä on satanut melkeinpä liiaksikin, mutta toisaalta onneksi on maneesi käytössä edes iltaisin ja viikonloppuisin. Hulppeaa tähän ja varsinkin tulevaan vuodenaikaan :) Toisaalta on ollut lämpimiä päiviä ja linnunlaulua.
No Veikko Heikkilän valmennuksessa Emmi ole molempina päivinä Vellulla. Itse näin vaan sunnuntain tunnin joka meni ihan hyvin. Vellu hyppeli kivasti ehkä max. 80cm esteitä. Virtaa ja pikku pukkejakin riitti edellisen päivän hyppelyistä huolimatta.
Seuraavana viikonloppuna oltiinkin sitten Horse Show: ssa. Löysin iiihanan taulun, jonka sitten kuitenkin pähkäilyn seurauksena jätin hankkimatta. Itse asissa myös omaksi yllätyksekseni shoppailin en juuri mitään. Emmille vaan takin, selvitysaineen ja hevosille ovikyltin. Sen sellaisen puisen kyltin missä on kivoja tekstejä :)
Ja mikä kummallisinta, itse sain kummallisen hevosfiiliksen areenalla ja ratsastelinpa hetken Ateenalla illalla ja mikä yllättävintä, se oli kivaa :) Ateena toimi paremmin ääniavuilla niin homma meni vallan kivasti. ;) Tyyliin "nyt pitäis vaihtaa laukka" ja Ateenahan vaihtaa :D Vellu on liian hurja mulle joten keikkukoon Emmi siellä kyydissä. Mä voin sit ratsastaa Vällyllä kun se on vaiks 25v...
No sitten viime viikolla Johanna kävi katselemassa Emmin ja Vellun menoa kaiketikin tiistaina. Pimeä "yllätti" mutta jokusen hypyn ottivat ja Vellu oli aika tosi hyvä :)
Lauantaina heräsin viiden aikaan aamulla ja lähdin koirien kanssa ajelemaan kohti Loimaan shettisnäyttelyä. Olin kehäänheittäjänä ja tulosten roudaajana kehältä kansliaan. Nätti päivä, älyttömän hienoja poneja ja mukavaa puuhaa.
Illasta kotiin päästyäni heitin naamiaskuteet niskaan ja kohti halloween-juhlia. Kivat juhlat ja kiva baarireissu :) Josta johtuen saatoin nukkua hieman pommiin sunnuntaiaamuna kun suunta oli kohti Järvenpäätä ja Uotilan tallin hyväntekeväisyysestekisoja. hups... Menin sitten perässä äidin kyydillä :D
Vellu oli verkassa hyvä ja aika rauhallinenkin ja hypyt hyviä. No kuinkas sitten radalla kävi? No hylky tietysti! Se yritti rodeohevosen lailla pudottaa ratsastajansa jo ennen lähtölinjaa, hyppäsi ykkös- ja kakkosesteen ja ennen kolmosta aloitti taas sarjatuliloikkimisen ja ei sitten osunut esteelle ja kielsi vielä seuraavallakin yrityksellä ja sit lähdettiin kotiin. No tulipahan kuitenkin käytyä ja hyvään tarkoitukseen ne osallistumismaksut kuitenkin menivät :) En tiedä mikä siihen siellä radalla meni. Liekö sitä jännitti..Taisi olla ekaa kertaa tuollaisessa maneesissa joka oli ihan tupaten täynnä katsojia ja purkautui sit tolleen. Tiedä sitä sitten. Kyllä sillä taipumusta pukitteluun on, mutta jotenkin tuntuu että jos se olisi ollut vaan veemäisellä tuulella niin se olis ollut sitä jo verkassakin, jossa se kuitenkin oli tosi hyvä. No lisää reeniä ja kisoissa käymistä vaan ni eiköhän se siitä :)
Tänään taas Håkkus päivä. Yritän laittaa uutisia siitäkin joku päivä. Katson jos otan muutaman kuvankin, mutta viimeksi iltatunnilla ja ilman salamaa otetut kuvat oli toivottoman tummia. Vaikka olenkin siis varsinainen kuvaajamestari :D
Katsellaan taas miten syksy sujuu, joitakin uusia valmennuskuvioita ja muutakin kivaa on suunnitteilla ja toivottavasti vielä toteutuvatkin :)
Paras ei aina ole ensimmäinen.
Paras voi olla viimeinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti