Etelästä elämän tuulet. Vai mitenkäs se menikään? Aurinko paistaa täällä Helsingissä ja pikkuisen puut heiluvat, mutta mistään myrskystä ei voida puhua.
Toivottavasti nätti sää olis huomennakin kisailijoille ja myös ahkerille toimihenkilöille.
Tänään on ohjelmassa huomisten kisojen rakentelua, kauppaa, palkintoja, ruusukkeiden silitystä ja sämpylöiden väsäämistä.
Koirien kanssa mennään metsään etsimään hirvikärpäsiä ja otetaan Tito kans mukaan. Hepoille pari omenaa ja rapsutuksia, niillä on tänään vapaapäivä kun Emmi ja Vesa hengailee jäähallilla.
Eilen ja tänään olen etsiskellyt sopivia valmennuksia lähinnä estepuolelta. Me kovasti tykättiin käydä Henkan valmennuksissa takkulassa, mutta koska niitä ei enää pidetä niin haku on siis päällänsä.
Ilmoittelin Emmiä ja Vellua Kirkkonummelle Eric Van Der Fleutenin valmennuksiin, mut sit onneksi ajoissa selvisi että tasovaatimuksena on minimissään 110cm. Et ohhoh, ei Velluraista sinne :D Katsotaan mitä keksittäis. Maanantaina nyt kuitenkin Håkkuksen valvovan silmän alle. Sielläkään ei olla oltu pitkään aikaan, mut toistaiseksi selkäongelmat tuntuis olevan taaksejäänyttä elämää ja toivottavasti pysyvätkin siellä.
Tarvis jotain kuvakuvitusta tänne hommata. Täytyis aloittaa etsinnät :) Nyt pikkuhiljaa kohti kotia, vihdoin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti