torstai 6. lokakuuta 2011

Pakko kokeilla! :)

Moikka!

Töissä on ollut hurjan hiljaista viime aikoina ja olen käyttänyt aikaani lueskelemalla kaikenlaisia blogeja.
Näin ollen siis päätin aloittaa itsekin :) katotaan mitä tuleman pitää ...

Eilen ja toissapäivänä olen oikein ollut tallilla. Huippua :) Hepat on liikkuneet hyvin ja vaikuttavat ehkä entistä tyytyväisemmiltä elämäänsä kuin aiemmin. Ja me kun luultiin niitä Hautjärven aikoina tyytyväisiksi... Toista se on nykyään :)

Koulukisoja pukkais lauantaille. Aika pienet kisat tulossa ja Emmi ei osallistu. Ei se mitään, työntekijät on aina tarpeen. Meidän seuran syksyn viimeiset kisat.

Mitäs tänään. No sateista nyt ainakin. Ja harmaata. Eilen illalla viritin ekaa kertaa tänä syksynä wake-up light herätyskellon. Se on kyllä aamuisin ihana! Yhtään hauskempaa se ei varmaankaan tee heräämisestä, mutta ainakin vähän mukavampaa. Illalla jos pumppiin kerkiäis ja sit onkin jo melkein perjantai ja myrskytuulet :)
Niin ja lisäksi tänään on Maajussipäivä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti