Kun iloitset pienistä asioista,
voit iloita usein.
Moikka taas!
Mitähän sitä ollaan puuhattu viime perjantain jälkeen...? No, ainakin lauantaina oli ne koulukisat. Kivasti meni ja sääkin suosi suurimman osan päivästä, joskin aamusta oli vähän kylmä. Kerran muutettiin puffa sisätiloihin sateen alta ja sitten taas ulos ihmisten ja asiakkaiden ilmoille, kun aurinko taas paistoi.
Mutta sunnuntaina se vasta nätti päivä olikin :) Olisin kovasti halunnut lähteä Iivaria moikkaamaan, mutta aikapula iski lopulta ja taas se reissu jäi. Iiviä on kyllä kova ikävä. Ja Lyllistä myös. Lyllis olisi vähän lähempänä ja voi hyvin, niinkuin Iivarikin :)
Sunnuntaina suunnistettii äidin ja Emmin kanssa Jatilaan katsomaan koulukisoja ja sieltä sitten tallille. Emmi ratsasti molemmat hepat ja mä leikkelin koirien kynsiä ja pesin harjoja. Harjojen peseminen on kivaa :)Tuijottelevan ja säpsyilevän Ateenan Emmi ratsasti ulkokentällä ja vielä sekopäisemmän Vellulapsen maneesissa. Menivät sitten vielä ulkoilemaan aurinkoon.
Maanantaina koko päivän kestäneessä sateessa tuupattiin Vellu traikkuun ja ajeltiin Takkulaan Håkkuksen kouluvalmennukseen. Ei olla päästy kaikenlaisten vaivojen ja vastoinkäymisten takia käymään sielläkään kevään jälkeen kertaakaan. Vellu meni tosi hyvin! Harmi kun mulla ei ole vielä omaa kameraa niin jää nää postaukset toistaiseksi ilman kuvia, mutta kyllähän näytti hyvältä :) Tunnilla kävivät läpi lähinnä ihan perusjuttuja, vaativimpina ehkä väistöt pitkillä sivuilla. Vellulle on väistöt tuottaneet paljon vaikeuksia, mutta nyt nekin sujuivat jo kuin tanssi :D raviväistöissä oli kuitenkin vielä hieman hakemista. Seuraavalla kerralla saadaan naapurikaveri Puksu ja Laura mukaan Håkkustelemaan.
Eilen oli Ateenalla osteopaattipäivä. Tiina ei löytänyt Ateenasta kovinkaan kummoisia jumiutumia eli nyt ei varattu uutta aikaa toistaiseksi. Itse kävelin iltalenkillä moikkaamaan porukoita tallille, mutta olinkin unohtanut koko osteopaatin ja en sitten löytänytkään ketään omaa porukkaa. No moikkasin sitten hepat ja lähdin kotiin :)
Huomenna on heppakokouspäivät ja viikonloppuna sitten Veikko Heikkilän valmennukset joita yritän ehtiä katsomaan ainakin toisena päivänä. Jospa se tästä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti