kymmenestä ei keksisi mitään puheenaihetta
ellei sää silloin tällöin muuttuisi."
Valitan tasaisin väliajoin silti... :)
Nyt sitten kuvaton postaus, kun ei nuo edellisetkään kuvat näy... Mitä en kyllä tajua, että miksi? :( No eipä tässä kummoisia ole tapahtunutkaan.
Eilen oli myrskypäivä. Tuulihuumoripäivä. Pierupukkilaukkapäivä. Tukkalähteepäästäpäivä ja äläyritäpuhuapuhelimessaulkona-päivä. Noin muun muassa. Siis ihan järkyttävä tuuli!
Töiden jälkeen kävin koirien kanssa pienellä lenkillä ja lähdin sen jälkeen tallille. Emmi oli lentelemässä hevosten kanssa kentällä, tai siis jo Vellun kanssa kun minä päädyin tallille. Ennakko-odotuksia vähemmän hillumista kuulema... :D
![]() |
| Myrsky maljakossa- teos |
Tallilta lähdettiin äidin kanssa vielä toiselle tallille ottamaan Iivari sisään myrskystä ja laittamaan sen mössöt. Rupesikin mukavasti satamaan justiinsa kun päästiin tallin pihalle. No hain Iivarin käytävälle seisoskelemaan fleecen alle kuivumaan ja laittelin sen ruokia sillä välin. Kavioiden putsauksessa Iivari oli ärsyttävä! Sillä on joskus pahana tapana kiskoa kinttujaan ja eilen se oli oikein erityisen törppö. Piti oikein ärähtää sille et sietäis loppua... No sitte oltiinkin taas ihan nätisti :)
Jätin Iivarin jo sisään syömään heiniään. Se tuntui jäävän ihan kiltisti vaikka tallissa ei vielä muita ollutkaan. Enkä oikeastaan tiedä oliko sinne edes tulossa... Yksi kai ainakin :)
Tämä viikko on taas niin järkyttävän pitkän tuntuinen eikä ole vasta kun tiistai! Huh...Tämmöiset viikot on tosi pitkiä kun ei tapahdu oikein mitään. Koko viikolle ohjelmassa lähinnä Ratsastajien kokous torstaina ja ne koulukatsastukset sunnuntaina. Perjantaina ehkä kaveriporukalla kauhuleffamaraton :D
Koko loppusyksyllekään ei oikein ole mitä odottaa. Kaikki näyttelyt on käytynä ja kisatkin alkavat hiljentymään. Omat kisat meillä on vielä ensi kuun alussa, joita pitää kaiketi vähän järjestellä. Tylsä pimeä syksy... :I
Tänään ei ole ohjelmassa eilistä kummoisempaa. Isoille hevosille ruokien laitto ja Iivarien mössöjen teko. Jos sää säilyy näin kivana iltapäivällekin, niin voisin Iiviksen kanssa lähteä vähän maastoon kävelemään ja mässäilemään vihreää :)
"Ajattele suuria, mutta nauti pienistä."
"Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.
Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.
Tee, joka päivä, jotakin, jota kukaan muu ei ole tarpeeksi hölmö tehdäkseen.
On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä."

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti