Ehkä ne ovatkin just niitä onnenpisaroita, kuka tietää? No se ainakin on varmaa että jos sade toisi tullessaan onnea, niin viime päivien aikana sitä oltais alettu ehkä jo ällöttävän onnellisiksi.
Toisaalta sade on mun mielestä kivaa, mutta en pidä mutaisista tarhoista, mudasta muutenkaan, märästä kentästä, kuraisista koirista enkä sitä seuraavassa kuraisesta kodista. Niin enkä loimien kuivatuksesta. Tänäänkin Iivarin "uusi" sadeloimi (käytettynä siis ostettu) oli päästänyt vettä läpi... Sillä loimella vois siis joko heittää vesilintua tai sitten käyttää tihkusateella, ehkä. Piti Iivarille siis ottaa käyttöön meidän "pyhä"sadeloimi. Se kun on ihan uus :) No ainakin sen pitäisi pitää vettä.
Siinä samalla Iivari sai kuivatellessaan kokeilla uutta fullneck fleeceloimea. Ihana lila ilmestys siitä tulikin kokovartalopukunsa kanssa! :D
Isot hepat kävin pelastamassa sisälle sateesta ja pesin jalat sekä kokeilin niiden sadeloimet oikean kokoisiksi. Nämä "kakkostakit" siis, kun tämän päiväiset ei välttämättä kuivu huomiseksi ja nämä uudet vasta roudattiin käyttövalmiuteen.
Koirien kanssa käytiin myös vähän kastelemassa itseämme syksyisessä ympäristössä. Niiden mielestä kyllä ulkoilu on pääosin aina hauskaa! :) Useimmiten niiden hyväntuulisuus tarttuu itseenkin mikäli töiden jälkeen ei nyt niin kovasti nappais ulkoilu vesisateessa.
Sateella lenkkeilyssä on kyllä se hyvä puoli, että yleensä saa hiihdellä pitkin maita ja mantuja ihan rauhassa ilman ainuttakaan vastaantulevaa koiraa :) Tai oikeastaan ketään muitakaan.
Huomenna ei pitäis sataa, joten sitä odotellessa :)
Tässä vielä pari kuvaa meidän tän päiväiselta kävelyltä.
![]() |
| Rantabulevardilla :) |






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti